Friday, October 17, 2008

family..crazy


hye..(lame tak becerite nih)

ok.. this time aku share ngan korang how happy am i being circled by them ..family..ceh.. all these pictures were taken during raya ok umur dah 22 tp perangai mcm budak2..mama ckp.. jeles la tuh.. kan? hehehe ayah, yg aku perasan, makin hari makin sporting..makin best sbb dulu die garang sgt (well, tgk misai pon tau..) mama, sejak zaid dah dlm life aku nih, die makin menjadi2..mcm mane tuh?hehehe, die makin tak bekire sgt ngn aku la..(tp kenape die yg beriya2 nih?)huhu.. fikah lak, dah besar nih, dah pandai bergaye, ces, tecabar aku tau?? begambar pon, ala2 hotchick lg, mane tah die blaja, pnat aku nak tiru tp jd mcm org gle plak,hahahahahaha


raye diz year sgt bz, tak cukop kakitangan la katekan sbb all the cousins raye kat side lain dulu, so, first day, aku ngan fikah kene bekerje keras, sampai hati kau ain, tinggalkan aku sorang2 wat keje umah..patah tgn aku, dah la paksu asek kerah tenage kitorang je..sabar2.. tp still ok sbb dapat upah tau, ayah kasik, byk la jugak, tp takleh gtau, kang ade la sesape nak pow aku nih, azam aku raye thn nih nak dapatkan duet byk dr individual2 tetentu sbb nx year aku kene join diorang kuarkan duet..cis..kuang asam kau bdak2..



hari raye bg aku sgt best sbb bole gathered ngan sume sedare mare aku eventho aku takde la peramah st ngan makcik2 aku, tp aku nih wanted la gak di kalangan adek2 sedare aku.. wahhhh hahahahaha balong slalu jeles sbb budak2 tuh suke aku, ain plak konfem tiap kali balek kg bersin2 jek, aku jek yg kool, sbb tuh aku nih asek didampingi je tgk je gamba2 aku ngn dorang, tuh sume idea aku tau,kire without aku, dull la hr2 seterusnye bg dorang plus hr raye diz time lebeh bemakne ngn kehadiran adek sedare aku yg baru, dah pandai jalan, sonok aku, dah lucu..danial2...nti mamal ajar salam geng ok? to the rest, aku bangga ng korang sbb cepat belaja salam geng, hahaha, pandai apply gak, bile salam mcm tuh nampak muafakat kan?kahkahkah, aku tgk, sedare2 kite yg len sume jeles tgk kite ade style tersendiri bile besalam, (korang tatau, pdhal tuh aku tiru care salam gang blekmetal)...oohh..bahaye tuh..hahaha ok la, penat dah bebel, kesimpulannye, mmg aku hepi ade ngan mereka nih.. stat dr nenek, atuk, mama, ayah, pakcik2 n makcik2 aku sekalian, termasukla yg pembuat sepah tanpe henti (sedare mare aku la..aku tak pnah)..sume aku sayang n, aku jugak bole conclude which..im a family person..haah, betol tu

No comments: