Thursday, October 30, 2008

perkare yg menyesalkan tp lucu bile dibincang bersama

korang nak tau tak..
sembang2 ngn ecah di laman ym..n after bace blog die
wat aku nak balas dendam..(since die buke pekung dadeku kepade public)
aku nyesal lak join die mandi kat swimming pul,
swimming pul buatan sendiri ok?
camnih,
kewek ade kolam budak2--sampai skrg aku tak paham nape die bwk gi skola..
pastuh, die bentang kat dpn blokE
isik sket air,
pastuh,
ecah si devil ini, suh budak2 junior siram air dr atas (kire mcm waterfall la)
pastu, aku yg terpengaruh mandi2 nih msti la gembire sbb perasaan mcm gi picnic kat air terjun..
tibe2 ade la satu pompuan betudung tgk dr atas.
"ecah sape tuh, mcm cil salnah je", kataku
"ah bukan la,wat bodo je,yahoo!!"ecah teros menjerit2 sambil wat scubadiving
aku pon same la
btw..cik salnah tuh warden blok kitorang..
mase dah abes mandi kitorang naik,cek2, tgk rupenye mmg cik salnah,
ape lagi..
time tuh lebam2 bdn kitorang dpt cubitan syg...
ecah, kau utang cubitan ngn aku


p/s: kalau nak mandi kat kolam, lenkali bentang kolam tuh dalam dorm je patotnye..

4 comments:

Anonymous said...

ooo..ko tak cite lak yang affa siram dynamo (cani ke eja die) dr atas..die lagi tahap syaitan

sayda dino said...

hahaha..
aku lupe nak cite
kang aku cite lg

mulut jahat said...

masa tu kan kita ada suruh juinor baling2 hamper apollo dari atas (konon2 syurga coklat padahal hamper tu blok punya kena share2). hahahaha ingt x lpas tu kan kita kena marah ngan cik salnah pastu ada leman x pasal menjerit2 pastu dia tercuak bila nmpk cikgu dia lari hahahaha

NKxvii said...

affa mmg babi
die jeles mase tu sbb die bejot n xbleh join=)