Wednesday, May 1, 2013

RFCOP2 bundesliga

Halo halo halo. Kopi o dengan milo. Apa barang hari pekerja duduk rumah sajo. Gila anti sosial. Haha. RFCOP2 buat gila. Hari cuti nak buat bola sepak padang liga. Aku ternganga bila bos announce haritu. Wah wah wah. Memang bakal trauma.

Lepas siap breakfast dan buat warming up ramai ramai, semua pun masuk padang. Termasuk aku. Mati mati aku ingat girls tak payahhhhhh! Haha aku macam tak tahu nak buat apa. Nampak bola, aku lari ye, lari jauh bukan yang lari kejar bola. Hahaha siyut kau bola kenapa pergi pada aku. Tapi first match je aku lari dari bola. Macam ah tak ada apa apa pun berlaku. Jadi second game dan 3 game seterusnya aku jadi defender. Wow, not bad at all. Walaupun sebutir pun bola tak sempat aku tendang, watlek watpeace je lah kan. Bahahaha! Tapi, aku sempat mengacah acah bola bos dan tangan ku sudah terkepak ke belakang sekarang gara gara nak defend bola sangat dari masuk gol. Nasib baik tak patah dan nasib baik tak kena penalti. Keh keh keh. Nak menangis, tapi takut kena marah. Ha ha ha. 

Okay lah. Seronok juga. Nasib baik import player, Ronaldo. Hensem dan power pula tu. Hihihi. Sebab tu lah menang nombor 2.

macam karnival sukan


bos gua kacak gila


warming up je bertenaga


kan, macam sukan sekolah kan


tudung, kenapa spoil gila???


nama team aku, maharaja gempaq hahahahahaha sumpah nak terkencing bila ingat balik


perangai memang boleh dikawal
nampak serius di situ

Lepas ni, tunggu update larian milo pula nak? Hehe. Aku dah register, yahuuuu! Yang sebenarnya yahuuu sebab nanti dapat goodies milo yaw!

p.s: nak mengundi. lain kalilah!

No comments: