Monday, January 16, 2012

Bibir bengkak tu cun

Kumbang ke belalang mana entah agak nya menyengat bibir aku ni. Luar biasa seksi rasa nya. Brader dari hujung jalan sana dah terjengah jengah kepala ushar aku. Nasib lah. Hari ni rezeki lu nampak bibir gua cun untuk sehari sahaja. Harap harap nya memang cun lah. Bukan sebab ingat aku makhluk aneh mempunyai bibir gemuk separuh sahaja.

Sabtu hari tu setelah berapa lama aku terperap, akhir nya bersukan jua. Hatta oleh sebab itu lah aku kejang sekarang. Haha. Dasar bersukan sebab ikut ikutan. Berbeza betul masa zaman sekolah rendah dulu. Bersukan sebab nak merasa jadi pelajar contoh lah terbaik lah itu lah ini lah. Boleh lah berlagak dengan syafikah. Haha padahal dia langsung tak kagun.

Tak apa lah kan. Asalkan bergembira. Banyak sangat aktiviti kesukanan nak dilakukan lepas ni. Bersusun senarai aktiviti dah. Perjanjian berdarah pun dah dilakukan. Dari badminton, futsal, wall climbing, mountain biking, swimming lah sangat, semua dah masuk agenda. Amacam. Athletic kan. Haha.


p.s : Life's too short and nothing lasts forever. So, lets live it up.

No comments: