Sunday, June 21, 2009

Heh,kumpul duit banyak2 dulu

Majlis perkahwinan idris dan ida. Kalau boleh close up lg, kau boleh nampak ketiak aku banjir teruk. Bukan main panas lagi. (Siap aku terbuat muka sbb panas sgt)


Majlis perkahwinan rafiq dan aishah. Siot gaya aku sgt kepoci nak bergambar.


Asyik pergi wedding org je. Aku dah lah kekurangan bj kurung. Haha. Ada mulut jahat ckp, "kau patut ada bj kurung byk sikit la sbb dah berapa kali aku tgk kau asyik pakai bj kurung yg konon2 seksi ni". (mulut takde insurans, mcm nak melempang). Ambil berkat punya pasal, bila turn aku weh? Dengan siapa? Serius aku confuse. Yg penting, aku mcm rasa nak enjoy lama sikit sebelum kahwin. Nak ada aset byk jugak. Kumpul duit banyak2, belajar masak lauk best2, baru boleh kahwin. Kan?


Lama tak update blog, busy gila.

2 comments:

mulut jahat said...

ah aku miskin rilek ja dah nak kawin. wey macam makin cepat je kawin aku ni aku rasa. december? o_O

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.