Monday, May 11, 2009

"i don't care!"

benci betul kata2 "i don't care" kau tuh. kalau kau nak tau, aku mmg nak meletup barai dah. belagak nak mampos bunyi. tapi takpe, since u don't care, i will burn it for you my dear. sia2 je la kertas2 tu kalau kau tak pandai appreciate kerja sendiri. nak buat mcm mana. kalau mixed blood (ye ke?) ni mmg akan ada belagak sikit kot. kalau ye pon la dah jumpa 'orang baru', aku rasa aneh nak tinggalkan org2 lame. mcm tak patot gitu. nak2, org2 lame tuh la yg berdiri kat belakang kau tak kisah la in watever situation u are. malas nak mengungkit, tp aku nak gak membangkit. aku selama ni, bertahan dgn perasaan yg saki baki ni nak maintain frienship yg still tinggal, sbb aku rasa bersalah..wtf??dan sbb aku tak suka lupa2 kawan ni. buat2 terlupa pon aku rasa serba salah. lgpun aku mcm termakan dgn 'friendship forever' kau tu?? apa tu?? tp sekarang, let me tell u a secret. aku sebenarnya mcm dah start benci ni dah lama, buang masa 4-5 tahun, buang duit tak usah cakap la, cuma aku rasa serba salah nak express, yelah, kawan dah lama. siap ingat kawan sehidup semati. ntah la, tp aku tau Tuhan tu maha adil. kalau selama ni, aku byk teman bila kau kat bawah, tp kalau kau kat atas kau dah nak ckp mcm tu, nak buat mcm mana kan? ok la. aku pon ada benda nak confess. kau sgt teruk legiero. from now on, u are nothing to me. at all.


'HATE' tu lg besar meaning nya pada aku. jaga2.

3 comments:

sha2samin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ain si penggemar belacan said...

watahir?

sayda dino said...

ain: bencinya kau. haHah. watahir???