Wednesday, December 4, 2013

13th

Nak tahu tak hari ni aku a bit pissy. Dah lah aku sangat tengah cari mood sebab semalam tak boleh sangat sangat tidur why baby peach whyyyy (T T) dan nak berfikir how can i live alone for 6 days a week after this. Sob sob. Oh sangat emosi ibu ibu sekarang ni. Okay sebenarnya aku terasa bila ada orang kata anak kau macam ni nanti anak kau macam ni nanti. Sedih tahu dan tak tahu kah semua orang perasaan aku masa masa macam ni sensitif macam tisu. Sikit sikit sentap. Sikit sikit letih sikit sikit tidur sikit sikit malas sikit sikit terasa sikit sikit emo.

By the way, aku sangat menjaga tutur kata sekarang ni, sangat berhati hati nak bergurau sebab takut orang melemparkan gurauan yang mana aku tak boleh terima dan end up aku menangis kesentapan. Dan aku menjaga tatasusila sekarang sebab aku taknak nanti orang kait akibat pembawakan padahal now aku selalu makan hati kalau ada orang salah cakap. Patut layan dan terus terang bagitahu atau pendam kan sebab taknak besar kan perkara macam ni, oh oh dino is buntu (-,-").

Oh hari ni adalah size buah peach. Hehe harap harap peach ini baik baik saja di dalam sana dan tak terikut perangai buruk aku. Hari ni kita sambung mengaji okayyy? Minggu depan kita jumpa doktor sama sama. Nak dengar heartbeat awak lawan lawan dengan mami/mama/emak/ibu/umi/whatever aku  sebenarnya tak decide lagi) punya. Mintak mintak ayah awak pun sempat datang teman. Haritu tak dapat masuk sama. Hehe.

Okay lah baby peach. Ini adalah awak haritu masa check up. Somel. Membesar dengan sihat okay peach manis manis. 


No comments: