Wednesday, March 27, 2013

Baby girl

Penyakit stress tak tahu jalan semakin menjadi jadi dan aku malu dah nak tanya tanya weh boleh ambik kat sini tak weh aku kat mana ni weh aku nak give up lah nak balik. Haha balik tahu pula jalan. Betul lah kan, sesat barat macam mana pun, mesti balik ke pangkal jalan juga. Bermaaf maafan lah. Tengok, dah macam raya.

Jadi ada ke apa apa teknologi berbentuk mikrocip yang boleh install dalam kepala otak aku jadi aku boleh hentam je masuk jalan mana tapi aik apasal boleh sampai destinasi dah tanpa termasuk lubang apa apa dan tak menimbulkan panas hati pemandu lain lalu tarik air mata aku keluar. Tolong lah aku perlukan kecanggihan baru sebab papago gps garmin igo waze !#^#(@)#^@(#) semua tetap tak membantu waima dia cakap bahasa melayu sekalipun.

Sebab sesat, aku tersayang azeela berlebihan, oh bayi perempuan ku.

No comments: