Tuesday, February 28, 2012

kougar

Sebab semalam awal gila aku tidur, ah sebenarnya tertidur haha padahal niat nak habiskan kougar tapi terlanjur tidur, maka tengah hari ni daripada melepet dengan kak ikan bawah meja menghayati mata, aku rancak scroll sana sini gambar kahwin yusry lisa. Sungguh bergenang mata tengok indah nya ciptaan Tuhan. Semoga majlis perkahwinan aku kelak pun mampu meneteskan air mata dan buat kak ikan ternganga kagum tengok aku pun putih macam lisa. Haha.

hafiez sanggup belikan aku kougar sebab dia tak rela tengok aku hilang kewarasan, haha.


Dalam sibuk sibuk aku nak menghidang kuih pagi tadi, seekor piranha baru cepat sekali dah sampai pantry. Memang ikut perkiraan aku, kalau bukan hal makan dan pemakanan, nescaya awek tersebut tak akan menjengukkan muka langsung untuk menolong.

Kadang kadang aneh, umur dah 26 tapi masih ada lagi perangai suka makan sorok sorok kesek kesek bunyi plastik bawah meja. Kali terakhir aku tengok insiden macam tu, masa kat stf dulu. Haha. Sebab aku pun pernah ar pernah ar pernah tengok. Kedekut punya pasal, sanggup makanan expired daripada hulur kat kawan. Haha. Aku ke.


p.s: gua tak sabar bro !

No comments: