Thursday, December 22, 2011

diam


Hai. Since fikah dengan selamba nya upload gambar aku yang kelihatan sangat sakai di fb sehingga boleh menyebabkan terjatuhnya saham aku, maka aku sendiri tangguh nak cerita pasal percutian keluarga tempoh hari. Haha. Lain kali tapis lah dulu dik kot kot kakak kau nampak kekampungan gila ke dalam gambar.

Okay. This is going to be a very short and quick update. I promise. Haha. Sebab aku tahu aku senang terpesong. Of late, aku rasa berdiam diri dan pura pura tak tahu apa sedang berlaku di sekeliling adalah langkah terbaik. Baik aku galak bekerja keras seperti warga asing dari aku terkebil kebil biji mata cuba faham kenapa dugaan macam ni aku harus terima.

Diam bukan sebab aku marah. Diam bukan sebab aku mengalah. Diam bukan sebab aku tak tahu. Dan diam bukan bermaksud aku tak berkecil hati. Entahlah. Biarlah aku simpan sekejap. I think i am good at hiding. Im good at acting too. Agaknya lah.

Aku diam sebab taknak mengguris hati sesiapa lagi. Termasuk hatiku sendiri.



p.s: cuti aku approve. yeay. sayang hantu gigi.


No comments: