Friday, January 2, 2009

Keinginan vs. Halangan


Salah satu interests aku adalah menari.Menari tradisional.Sungguh suka,betul suke gileee.Perasaan dia mcm mane ek..mcm aku tgh berada kat zaman dulu2,terliuk sana,terlentuk sini,nampak manja la konon,tp aku sukaa.Hehehe.Lagipon time2 tuh aku boleh melawa sakan.Pakai bj yg ala2 gundik2 istana pon ada,kalau bernasib baik nampak mcm puteri raja siot.Bole pakai mekap byk tanpa ada org yg akan kutuk kau sbb mekap tebal 5-6 inci (menutup cela).Kan best tuh??Yang pentingnya,bila aku menari,aku enjoy sgt,tak kisah la langkah sumbang mambang,pedulik apa aku?Janji aku gembira.Hahaha.


Masalahnya sekarang,aku serba salah dgn needs aku yang lain.Contohnya,tesis,study,masa aku berehat,transportation,tpt menumpang..adoi.serabut kepala aku.siot tol.Dah la final sem nih aku tekad nak 4flat (agak impossible).Macam lebih byk cons dr pro.Kan??Mmg b4 dis aku bole je balance,tp tatau la kenape dis time aku suka byk pikir masalah daripada pikir solution.Leceh tol.Bila fikiran dah kacau,mula lah aku ngada2 nak carik gaduh ngan org,pakse2 org diskas n bagi aku solution.Bila org tuh tak bole bg solution,mulalah aku nak fikir yg bukan,takde org care la,mcm2 la.ok,aku dah penat bebel.


Sila tgk gamba kat bawah.Semua mase aku tgh aktif menari lagi.

Festival Seni UM


(ni gambar time perform kat Universiti kat China)

(kenapa kaki aku mcm berpintal-pintal?)

3 comments:

sha2samin said...

hey gegel,
menari je laa...
bile ati senang, sume probs dpt setel :)

psst: rindu tgk gel menari asli..

faraeira said...

feeewwwiiittt!!!!wahaha.tak sangke.

sayda..,
aku dah pindah cni:

http://orkedbisikbisik.blogspot.com/

sayda dino said...

asha: haha.dah menari pon.jd penari import je,jemputla dtg support nanti tau.

hana:hehe,jgn tak sangke.btw,patot pon aku tgk entri kau tak update2.cess